My fantasty life

My fantasty life

sobota, 10 wrze艣nia 2016

Rady na temat szko艂y馃槍

Heej wszystkim☺️
Wi臋c jestem tutaj nowa, tutaj czyli w strefie blogowania. Od zawsze mi si臋 to podoba艂o, wi臋c prosz臋, pisz臋 sw贸j pierwszy post i powiem wam, 偶e bardzo si臋 ciesz臋, gdy偶 ju偶 przez jaki艣 czas zwleka艂am z decyzja za艂o偶y膰 bloga czy nie. Og贸lni bed膮 si臋 tu pojawia膰 moje przemy艣lenia, recenzje, rownie偶 monologi je艣li b臋dzie trzeba. Mam nadzieje, 偶e zara偶臋 was moj膮 pozytywn膮 energi膮! Jednak chcia艂abym uwzgl臋dni膰 od razu to, ze narazie nie b臋d臋 sie jako艣 przedstawia膰 ujawnia膰 itp, gdy偶 nale偶臋 do os贸b, kt贸re s膮 lekko nie艣mia艂e, jednak s膮dz臋, 偶e z czasem mi to przejdzie馃槍
Uzna艂am, 偶e fajnie by by艂o gdybym ju偶 w pierwszym po艣cie rozwin臋艂a jaki艣 temat, wiec dzi艣 poka偶e wam moje sposoby jak przetrwa膰 szko艂臋!
1.)Zawsze, ale to zawsze chod藕cie pozytywnie nastawieni do szko艂y, bo dzi臋ki temu czas w szkole stanie si臋 kr贸tszy.
2.)Staraj si臋 uczy膰 z lekcji na lekcje. Uwierz, wtedy b臋dzie Ci o wiele 艂atwiej przyswoi膰 wiedz臋 na chocia偶by sprawdzian.
3.) Staraj si臋 stworzy膰 swoj膮 porann膮 rutyn臋 co do minuty i rano gdy b臋dzie dzwoni艂 budzik, pomy艣la艂 o tym, 偶e je艣li nie wstaniesz teraz to nie zd膮偶ysz ze wszystkim.
4.) Odrabiaj lekcje zawsze po powrocie ze szko艂y, poniewa偶 wtedy Tw贸j m贸zg pami臋ta jak najwi臋cej informacji z lekcji.
5.)Odetchnij! Chodzi o to, aby艣 w ci膮gu dnia stara艂a si臋 robi膰 co艣 co lubisz, wystarczy nawet 30 minut, najwa偶niejsze jest to, aby cho膰 przez chwil臋 czu膰 si臋 odpr臋偶onym i zrelaksowanym.

Na dzisiaj to tyle, mam nadziej臋, 偶e nie wysz艂o a偶 tak 藕le. Jednak jest to m贸j pierwszy post, wi臋c nie mam jeszcze wprawy. Fajnie by by艂o, gdyby艣cie w komentarzu napisali jakie posty chcieliby艣cie tu zobaczy膰. Wiem, 偶e troch臋 p贸藕no jak na takie rady, ale do mnie dopiero teraz dota艂o to, 偶e naprawd臋 jest ju偶 szko艂a.
                                                                                                                      Typical Alex

1 komentarz:

  1. 5 punkt wa偶ny. Nie mo偶na zwariowa膰 ;) skupi膰 si臋 na priorytetach!
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅